2017-09-16| 0

Co zrobić jeżeli mam problem z transakcją / biletem?

Najlepszą formą kontaktu jest e-mail. Prosimy przesłać do nas swoje zapytanie, wątpliwość bądź problem a my jak najszybciej postaramy się udzielić odpowiedzi. W przypadkach pilnych, wymagających natychmiastowego działania prosimy o kontakt telefoniczny: +48 58 742 44 44 Nasz adres e-mail to: rezerwacja@flytransfer.pl …

2017-09-16| 0

Jak dokonać reklamacji / zwrotu za bilet?

Zawsze kontaktując się z nami pod adresem: rezerwacja@flytransfer.pl Na rozpatrzenie reklamacji i zwrotu mamy 14 dni roboczych, jednak staramy się aby czas oczekiwania zawsze skrócony był do minimum. Pamiętaj że zwrot za bilet otrzymasz w przypadku anulacji nie mniej niż 48 godzin przed planowym odjazdem. …

2017-09-16| 0

Mój przejazd został anulowany, co teraz?

Jeżeli z jakiegoś względu Twój przejazd zostanie odwołany, skontaktujemy się z Tobą celem ustalenia warunków zwrotu. Może zdarzyć się tak, że podczas rezerwacji podali Państwo przez pomyłkę zły adres e-mail (literówka) lub zły numer telefonu. Jeżeli kontakt z naszej strony nie nastąpi w ciągu 48 godzin od anulacji prosimy o kontakt: rezerwacja@flytra …

2017-09-16| 0

Zgubiłem coś w Waszym busie, co teraz?

Prosimy o wysłanie e-mail do Biura Obsługi Klienta ze wskazaniem daty, godziny, oraz trasy przejazdu. W temacie e-maila proszę wpisać ZAGUBIONA RZECZ Biuro Obsługi Klienta: rezerwacja@flytransfer.pl …

2017-09-16| 0

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą u kierowcy?

Tak, kartą płatniczą u kierowcy zapłacimy za bagaż dodatkowy oraz bilet zarezerwowany przez Biuro Obsługi Klienta. Proszę pamiętać że bagaż dodatkowy 40 kg dokupić możemy tylko po wcześniejszej rezerwacji w Biurze Obsługi Klienta. …

2017-09-16| 0

Mój lot jest opóźniony, co teraz?

W przypadku gdy wiesz że Twój lot jest opóźniony powiadom nas jak najszybciej kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku wolnych miejsc na następne kursy postaramy się o bezpłatny przejazd na kolejnym najbliższym kursie. …

2017-09-16| 0

Czy mogę dokonać rezerwacji telefonicznej?

Jesteśmy nastawieni na sprzedaż internetową za pośrednictwem naszej strony. W przypadku wczesnej rezerwacji istnieje możliwość zrealizowania przelewu na nasz numer konta, na tej podstawie wystawimy bilet. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. …

2017-09-16| 0

Czy podczas podróży mogę jeść pizzę, Mc Donalds lub inne jedzenie?

Podczas podróży naszymi pojazdami zabronione jest spożywanie pokarmów typu KFC, Mc Donalds, Kebab czy hot-dog. Wynika to z faktu że nie każdy z innych pasażerów życzy sobie zapach jedzenia. Warunki na drodze są zmienne, mogą wymagać nagłego hamowania co spowodowałoby możliwość zabrudzenia innego ze współtowarzyszy podróży. …

2017-09-16| 0

Czy przewidujecie zniżki dla stałych klientów?

Tak, nasz program partnerski STAR FLYtransfer przewiduje zniżki dla stałych klientów. Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce O NAS: PROGRAM LOJALNOŚCIOWY. Rezerwacji należy dokonywać internetowo z zarejestrowanym kontem. …

2017-09-16| 0

door-to-door na czym to polega?

DOOR-TO-DOOR jest usługą fakultatywną. Pasażer za dopłatą może zamówić sobie transport pod swój adres skąd zostanie odebrany lub odwieziony. Usługa door-to-door działa w obu kierunkach transferu. Szczegóły oferty znajdziecie Państwo w zakładce FLYTRANSFER.PL MENU: OPCJA DOOR-TO-DOOR …

Go Top