2023-09-24| 0

Jaki jest limit bagażu na jednego pasażera?

Pasażer w cenie biletu pasażer może zabrać ze sobą bagaż podręczny oraz bagaż standardowy. Bagaż podręczny (np. laptop lub mały plecak) tak aby zmieścił się pod siedzeniem pasażera oraz bagaż standardowy (do 20 kg) umieszczany jest w bagażniku. Jeżeli chcesz przewieźć większy, dodatkowy bagaż należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta i tam dok …

2017-09-16| 0

Co zrobić jeżeli mam problem z transakcją / biletem?

Najlepszą formą kontaktu jest e-mail. Prosimy przesłać do nas swoje zapytanie, wątpliwość bądź problem a my jak najszybciej postaramy się udzielić odpowiedzi. W przypadkach pilnych, wymagających natychmiastowego działania prosimy o kontakt telefoniczny: +48 58 742 44 44 Nasz adres e-mail to: rezerwacja@flytransfer.pl …

2017-09-16| 0

Jak dokonać reklamacji / zwrotu za bilet?

Zawsze kontaktując się z nami pod adresem: rezerwacja@flytransfer.pl Na rozpatrzenie reklamacji i zwrotu mamy 14 dni roboczych, jednak staramy się aby czas oczekiwania zawsze skrócony był do minimum. Pamiętaj że zwrot za bilet otrzymasz w przypadku anulacji nie mniej niż 48 godzin przed planowym odjazdem. …

2017-09-16| 0

Mój przejazd został anulowany, co teraz?

Jeżeli z jakiegoś względu Twój przejazd zostanie odwołany, skontaktujemy się z Tobą celem ustalenia warunków zwrotu. Może zdarzyć się tak, że podczas rezerwacji podali Państwo przez pomyłkę zły adres e-mail (literówka) lub zły numer telefonu. Jeżeli kontakt z naszej strony nie nastąpi w ciągu 48 godzin od anulacji prosimy o kontakt: rezerwacja@flytra …

2017-09-16| 0

Zgubiłem coś w Waszym busie, co teraz?

Prosimy o wysłanie e-mail do Biura Obsługi Klienta ze wskazaniem daty, godziny, oraz trasy przejazdu. W temacie e-maila proszę wpisać ZAGUBIONA RZECZ Biuro Obsługi Klienta: rezerwacja@flytransfer.pl …

2017-09-16| 0

Czy mogę zapłacić kartą płatniczą u kierowcy?

Tak, kartą płatniczą u kierowcy zapłacimy za bagaż dodatkowy oraz bilet zarezerwowany przez Biuro Obsługi Klienta. Proszę pamiętać że bagaż dodatkowy 40 kg dokupić możemy tylko po wcześniejszej rezerwacji w Biurze Obsługi Klienta. …

2017-09-16| 0

Mój lot jest opóźniony, co teraz?

W przypadku gdy wiesz że Twój lot jest opóźniony powiadom nas jak najszybciej kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta. W przypadku wolnych miejsc na następne kursy postaramy się o bezpłatny przejazd na kolejnym najbliższym kursie. …

2017-09-16| 0

Czy mogę dokonać rezerwacji telefonicznej?

Jesteśmy nastawieni na sprzedaż internetową za pośrednictwem naszej strony. W przypadku wczesnej rezerwacji istnieje możliwość zrealizowania przelewu na nasz numer konta, na tej podstawie wystawimy bilet. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta. …

2017-09-16| 0

Czy podczas podróży mogę jeść pizzę, Mc Donalds lub inne jedzenie?

Podczas podróży naszymi pojazdami zabronione jest spożywanie pokarmów typu KFC, Mc Donalds, Kebab czy hot-dog. Wynika to z faktu że nie każdy z innych pasażerów życzy sobie zapach jedzenia. Warunki na drodze są zmienne, mogą wymagać nagłego hamowania co spowodowałoby możliwość zabrudzenia innego ze współtowarzyszy podróży. …

2017-09-16| 0

Czy przewidujecie zniżki dla stałych klientów?

Tak, nasz program partnerski STAR FLYtransfer przewiduje zniżki dla stałych klientów. Szczegóły znajdziecie Państwo w zakładce O NAS: PROGRAM LOJALNOŚCIOWY. Rezerwacji należy dokonywać internetowo z zarejestrowanym kontem. …

Go Top